متن آهنگ با تو آرومم - محمدرضا هدایتی
نويسندگان

توواسم مثل بارونی توواسم مثل رویایی

تو با این همه زیبایی من و این همه تنهایی

منو حالی که میدونی

من با تو آرومم وقتی دستامو میگیری

وقتی حالمو میپرسی حتی وقتی ازم سیری

حتی وقتی که دلگیری

من بی تو میمیرم تو که حالمو میفهمی

تو که فکرمو میخونی تو که حسمو میدونی

تو که حسمو میدونی

توواسم مثل بارونی توواسم مثل رویایی

تو با این همه زیبایی من و این همه تنهایی

منو حالی که میدونی

من با تو آرومم وقتی دستامو میگیری

وقتی حالمو میپرسی حتی وقتی ازم سیری

حتی وقتی که دلگیری

من بی تو میمیرم تو که حالمو میفهمی

تو که فکرمو میخونی تو که حسمو میدونی

تو که حسمو میدونی

» ترانه سرا ( رشید رفیعی )
» تنظیم : ( رشید رفیعی )


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 2 خرداد 1392برچسب:, ] [ 13:54 ] [ مجتبی ]

درباره وبلاگ

به دهکده ی عشق من و تبسمم خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1